Linkin vastuuhenkilöt

Linkin vastuuhenkilöt ovat tavoitettavissa yhdessä osoitteesta linkki@cs.helsinki.fi.

Linkin kerhoihin liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä osoitteeseen linkki-kerhot@cs.helsinki.fi.

Opintokäynteihin liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä osoitteeseen linkki-vierailut@cs.helsinki.fi.

Lea Kutvonen, Linkin johtaja, lea.kutvonen@cs.helsinki.fi

Veera Lupunen, yhteistyökoordinaattori, veera.lupunen@helsinki.fi, +358 50 468 8664

Kaneli Kalliokoski, kerhokoordinaattori, kaneli.kalliokoski@helsinki.fi

Antti Laaksonen, antti.laaksonen@helsinki.fi, +358 50 448 0175 (kisakoodaus)

Virpi Sumu, virpi.sumu@helsinki.fi, +358 50 448 0064 (verkkosivut)

Jenna Tuominen, jenna.tuominen@cs.helsinki.fi, +358 50 448 0083 (kerhot yhteistyökouluilla)

Kuinka Linkki-luokkaan löytää?

Osoite: Linkki, Tietojenkäsittelytieteen osasto, PL 68 (Pietari Kalmin katu 5), 00014 Helsingin yliopisto.

Linkki-luokka on Tietojenkäsittelytieteen osaston tiloissa, Exactum-rakennuksessa Kumpulan kampuksella.

Kumpulan kampuksesta löytyy lisää tietoa Helsingin yliopiston sivuilta. Liikenneyhteydet kampusalueelle löytyvät helposti HSL:n reittioppaasta.

Katso rakennuksen aukioloajat Tietojenkäsittelytieteen osaston yhteystietosivulta. Exactumin pääovelle suunnistamista helpottaa tämä kartta (pdf). Linkki-luokka on 2. kerroksen keskivaiheilla, viirein ja viitoin merkittynä.

Helsingin yliopiston Tiedekasvatuksen yhteystiedot

Helsingin yliopiston Tiedekasvatuksen sivuilta löytyy yhteystietoja, jos haluat olla yhteydessä esimerkiksi jonkin toisen tiedeluokan koordinaattoreihin.