Liity sähköpostilistalle

Yhteistyökumppaneille

Opetusyhteistyö: opetusyhteistyo-linkki-list@cs.helsinki.fi

Tapahtumat ja muut ilmoittautumiskutsut: osallistumiskutsut-linkki-list@cs.helsinki.fi

Sähköpostilistat ovat moderoituja ja niille pyritään laittamaan ainoastaan tärkeimmät viestit, jotta postimäärä pysyy melko pienenä.

Listalle liittyminen: Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen opetusyhteistyo-linkki-list-subscribe@cs.helsinki.fi tai osoitteeseen osallistumiskutsut-linkki-list-subscribe@cs.helsinki.fi

Viestin tekstiosa ja aihekenttä voivat olla tyhjiä. Paluupostissa saat varmistusviestin, johon vastaamalla pääset liittymään listalle.

Yleinen teknologiakasvatuslista

linkki-teknologiakasvatus@helsinki.fi

Tälle listalle tulee teknologiakasvatukseen liittyviä yleisluontoisia viestejä noin kerran kuussa - esimerkiksi tiedotteita alan tapahtumista tai erityisen kiinnostavista uutisista tai kirjoituksista. Sähköpostilistalle voi kuka tahansa listan jäsen lähettää viestejä.

Listalle voi liittyä lähettämällä osoitteeseen majordomo@helsinki.fi viestin, jonka tekstikenttä sisältää tekstin

subscribe linkki-teknologiakasvatus osoitteesi@palvelutarjoajasi.fi

Lisätietoa majordomo-listojen käytöstä löydät Helsingin yliopiston Helpdeskin sivuilta.

Helsingin yliopiston tiedekasvatusuutiset

Helsingin yliopiston Tiedekasvatuskeskus julkaisee uutiskirjettä, jossa kerrotaan ajankohtaisista asioista, tarjonnasta lapsille ja nuorille, sekä opettajille tarjottavasta tuesta. Tilauslomakkeella voi valita ne tieteenalat, joita haluaa seurata.