Ta kontakt

Lea Kutvonen, direktör för Linkki, +358 50 4151714, lea.kutvonen@cs.helsinki.fi

Virpi Sumu (+358 50 4480064) och Jenna Tuominen (+358 50 4480083), koordinatorer för Linkki

Alla kan nås via adressen linkki@cs.helsinki.fi

Hur hittar man Linkki-klassen?

Adress: Linkki, Avdelningen för datavetenskap, PB 68 (Gustaf Hällströms gata 2b), 00014 Helsingfors universitet.

Linkki-klassen finns i datavetenskapsavdelningens utrymmen i Exactum-byggnaden på campus Gumtäkt.

Du hittar mera information om campus Gumtäkt på Helsingfors universitets webbsajt. Det är lätt att hitta trafikförbindelserna till campusområdet med HRT:s Reseplanerare.

Se byggnadens öppethållningstider på kontaktinformationssidan för avdelningen för datavetenskap. Denna karta hjälper dig hitta till huvudentrén till Exactum. Linkki-klassen är omkring mitten av 2:a våningen och märkt med vimplar och vägvisare.

Kontaktuppgifter för Vetenskapsutbildningscentret vid Helsingfors universitet

På webbsidan för Helsingfors universitets LumA-vetenskapsutbildningcentrum finns kontaktuppgifter, om du t.ex. vill kontakta koordinatorerna för någon annan vetenskapsklass.

Epostlistor

Linkki uppehåller epostilistor till sina samrbetspartners och andra som är intresserade av teknologiundervisning. LumA-vetenskapsutbildningscentret vid Helsingfors universitet uppehåller dessutom en lista med vetenskapsutbildningsnyheter. Meddelandena på epostlistorna är huvudsakligen på finska.